آیا آفرینش فقط به همین کهکشانها و آسمان و زمین و جهنم و بهشت است
هدف آفرینش انسان و این جهان
تحقیقی علمی از با استفاده از منابع معتبر در پاسخ به شبهات دینی و هدف آفرینش و خلقت

 

سوال: آیا آفرینش فقط به همین کهکشانها و آسمان و زمین و جهنم و بهشت است و آیا چون خالق است باید بیافریند. چرا انسان ضعیف و ناقص آفریده شده است.
پاسخ : دوست عزیز انسان را خداوند کامل و بدون نیاز و نقص خلق کرده است در ذات خداوند آفرینش هیچ موجودی را با کوچکترین نقص یا سعی خطایی نیافریده و نمی آفریند و آفرینش خداوند به این کهکشان ها و دنیای بی نهایت محدود نشده است و این آفرینش و کهکشانها و آسمان و زمین و جهنم و بهشت و فقط درپاسخ به دعای اهل عالم ذر بود و فقط برای پاسخ به آنها آفریده شده است و بعد آزمون فقط بهشت مانداگار خواهد و جهنم هم ماندگار نیست چون در ذات خداوند عذاب و اذیت وجود ندارد و ازل و ابد عوالم از درک انسان خارج است خداوند آفریده و می آفریند و اینکه او چون خالق است و می آفریند است و این سخن سخیف و گناه است اما بسیاری آن را بکار می برند بدون اینکه بر بدانند این یک گناه و سخن اشتباه است و از روی سطحی نگری و ضعف شدید در شناخت خداوند است. لیکن برخی عالم بی عمل یا سطحی نگران با توجیه ها و سخنها و نوشتار نادرست؛ و از طرفی انسان خود با فراموش نمودن هدفی که در آمدن به این عالم و انجام تعهدی که باخدا داشته خود را پر عیب و نقص و عالم را بی خود می داند. دوست عزیز خداوند انسان را مانند تمام مخلوقات نادیده و ناشناخته و عوالم و دنیاهای نادیده و ناشناخته دیگر که از درک  انسانها و مخلوقات، خارج است؛ کامل و بدون نقص آفرید و هر چه  نیاز او بوده در اختیار انسان قرار داده و بسیار بیشتر از نیاز و احتیاج انسان در اختیارش قرار داده است.
منابع بیشتر: 

ایمیل برای ارسال سوال weareiran@yahoo.com



نظرات شما عزیزان:

غریب آشنا
ساعت21:03---22 بهمن 1391
سلام بر شما دوست یا دوستان عزیز
کاری رو که انجام میدین کار فوق العاده ای و اجر و قربش هم مسلما پیش خدا محفوظ!

فقط یه اشکالی به نظر بنده حقیر اومده که ترجیح دادم باهاتون درمیون بذارم!
اگه میشه و امکان داره سطح جواب هاتون رو از حوزه ی فلسفی کمی تنزل بدین و ساده تر بیان کنید چرا که مستمعی که حتی در شمارش اصول دینش هم مشکل داره با شنیدن و خوندن این جوابها با سر توی گرداب شبهات بیشتر سقوط میکنه!
ان شاء الله بیش از پیش بر توفیقاتتون بیفزاید!
التماس دعا
یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هدف آفرینش انسان و این جهان و آدرس kh105b5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 41696
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




                    
 
 
آیا آفرینش فقط به همین کهکشانها و آسمان و زمین و جهنم و بهشت است